آوای کُر

پیام های کوتاه
  • ۱۶ شهریور ۹۷ , ۱۲:۰۰
    جمعه
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

مادر بزرگ عزیزم روحت شاد

پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۹، ۰۳:۵۴ ق.ظ

مادر بزرگ عزیزم! 

هنوز هم باور ندارم که تو از کنارمان رفتی ، همیشه آبادانی روز های پر تکرارم بودی.

دیشب که لحظه احتضارت بود، پشیمان شدم که چرا در کنار تو نماندم، آخَر تحملِ شنیدنِ خس‌خسِ سینه ها و تنگیِ نفس هایت را نداشتم.

دوباره وقتی امدم و چادر را روی سرت کنار کشیدم، گویا دنیایِ من در آن لحظه تمام شد و باورم نشد که دیگر در کنار ما نخواهی بود.

لحظه های قربان صدقه رفتن هایت جلوی چشمانم است. اکنون یاد لبخند هایت، اندوه مرا دوچندان می‌کند و در حسرت دوباره انجام دادن کارهای به ظاهر ساده ات هستم، کاش می‌شد دوباره ناخن هایت را کوتاه کنم و برایت نان بخرم...

وقتی دلت برای نزدیکانت تنگ می‌شد، انگار به بیماری سلام می‌کردی تا دوباره عزیزانت را ملاقات کنی.

اکنون اندوهِ هست و من هست و اندوهِ من ...

شادی روح مادربزرگم قرائت فاتحه و یک صلوات.

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۲۹
پسر کُر

نظرات  (۵)

😔
روحشان شاد
تسلیت میگم
اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم
پاسخ:
ان شاءالله سلامتی و بقای عمر برای شما
خداوند اموات شما را مورد رحمت خویش قرار دهد
روحشان شاد.
پاسخ:
خداوند اموات شما را مورد رحمت خویش قرار دهد
ان شاءالله سلامتی و بقای عمر برای شما
۳۰ آبان ۹۹ ، ۰۷:۰۲ غریبه آشنا A
خیلی سالهاست که منم همینجور دلتنگم...
ما رو هم تو غم خودتون شریک بدونید ،روحشون شاد همنشین حضرت زهرا باشن الهی 🙏
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 🌹
پاسخ:
سلامت باشید
خدا رفتگانتان را غریق رحمت بگرداند
تسلیت میگم رفیق:(
پاسخ:
سلامت باشید برادر جان
خداوند روح رفتگانتان را غریق رحمت بگرداند
سلام
تسلیت می گیم .خدمت تون
خداوند به شما و خانواده تون صبر جمیل عنایت کنه
پاسخ:
سلام
ممنون
خداوند روح رفتگانتان را شاد کند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">