آوای کُر

پیام های کوتاه
  • ۱۶ شهریور ۹۷ , ۱۲:۰۰
    جمعه
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

میم مثل مادر، ر مثل رفیق

شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۹، ۰۹:۴۵ ق.ظ

اصولا در تربیت انسان دو شخص بسیار تاثیر گذار است؛ یکی مادر و دیگری رفیق
شاید بتوان گفت پنجاه درصد بلکه بیشترین تأثیر یک انسان از رفیق و همنشین است.
دوست دارم بجای اینکه مشارب خود را تاب دهم و با فرزند خود سخن بگویم و پدری کنم، برایش یک رفیق خوب باشم، رفیقی که در فراز و نشیب زندگی همراه او باشد.
به گونه ای با او رفاقت کنم که منحثرا فکرش همنشینی با من باشد، همانگونه که در رفتار خوبش پدر هستم، در اشتباهات او هم پدر هستم. هیچگاه محبت خود را منحصر به اعمال خوبش نمیکنم، هر اشتباهی که می‌کند باز هم دردانه قلب من است.
هیچگاه آینده او را منحصر به کلمات ناچیزی چون دکتر و مهندس نمیکنم، بلکه مشوق اهداف او می‌باشم و به او گوشزد می‌کنم در هر حرفه ای که باشد سعی در بهترین آن داشته باشد و آن چیزی که برای او باقی می‌ماند انسانیت است نه عناوین...

پ ن : تشکر میکنم از آقای رحمانی و دیگر دوستان به خاطر دعوت به این چالش

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۸

نظرات  (۷)

سلام
ان شالله که موفق باشید..
پاسخ:
سلام
ممنون و همچنین
۱۸ بهمن ۹۹ ، ۱۰:۲۴ محسن رحمانی
سلام .ممنون بابت شرکت در چالش

موفق باشی .
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
سلامت باشید
ان شاءالله یه رفیق خوب برای فرزندتون بشین
پاسخ:
ان شاءالله
و همچنین شما
ای جان چه پدری :))
پاسخ:
چه کنیم دیگه.  :)
😘
چه خوب... واقعا منم تو همین فکرم...حتی با برادر و خواهرم که کوچکتر از منن رفیقم بیشتر تا برادر بزرگتر....
پاسخ:
با رفاقت کردن با اعضای خانواده، خیلی از مشکلات حله :)
:)
انشاالله پدر شدنتون:))

منم همینجوری دوست دارم با بچه هام رفیق باشم دیشب تو پست بهار گفتم...
ولی وقتی آدم بچه دار میشه یه سری دلواپسیا ونگرانیا میاد سراغ آدم که ممکنه یکم متفاوت رفتار کنه
امیدوارم بتونیم که بشیم رفیق بچهامون:)
پاسخ:
ممنونم از شما :)
رفاقت رو باید از همون کودکی با فرزند شروع کرد...
امیدوارم
ان شاءالله شما هم مادر خوبی بشید واسه فزندانتون
رفیق خوبی براش میشید:)
پاسخ:
ممنونم :)
ان شاءالله شما هم مادر خوبی شوید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">