آوای کُر

پیام های کوتاه
  • ۱۶ شهریور ۹۷ , ۱۲:۰۰
    جمعه
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

خانه دوست (۲)

چهارشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۶، ۰۳:۵۶ ب.ظ

دل که تنگ است کجا باید رفت؟


دل که تنگ است کجا باید رفت؟ به در و دشت و دمن؟


یا به باغ و گل و گلزار و چمن؟

یا به یک خلوت و تنهایی امن ،دل که تنگ است کجا 

باید رفت؟

پیرِ فرزانه یِ من بانگ برآورد که این حرف نکوست،

دل که تنگ است برو خانه دوست... 

شانه اش جایگه گریه تو،سخنش راه گشا،بوسه اش 


مرهمِ زخم دل توست

عشق او چاره دلتنگی توست.. 

دل که تنگ است برو خانه دوست...


خانه اش خانه توست...

باز گفتم خانه دوست کجاست؟

گفت پیداش کن ،آنجا پر از مهر و صفاست

صبح امروز کسی گفت به من: تو چقدر تنهایی !

گفتمش در پاسخ:تو چقدر حساسی؛


تن من گر تنهاست، دل من با دلهاست،


دوستانی دارم، بهتر از برگ درخت


که دعایم گویند و دعاشان گویم،

یادشان در دلِ من، قلبشان منزلِ من...!

صافى آب مرا یاد تو انداخت، رفیق!

تو دلت سبز، لبت سرخ، چراغت روشن!

چرخ روزیت همیشه چرخان!

نفست داغ، تنت گرم، دعایت با من!

روزهایت پى هم خوش باشد.

موافقین ۵ مخالفین ۱ ۹۶/۱۲/۰۹
پسر کُر

خانه دوست

نظرات  (۶)

دل که تنگ است برو خانه دوست... خانه اش خانه توست

عالی بود
پاسخ:
چشاتون عالی دید
خانه دوست ...
عالی
سپاس
پاسخ:
یارم چو قدح به دست گیرد
بازار بتان شکست گیرد
هرکس که بدید چشم او گفت 
کو خانه دوست که مست گیرد؟
در بحر فتاده‌ام چو ماهی

تا یار مرا به شست گیرد

در پاش فتاده‌ام به زاری

آیا بود آن که دست گیرد

خرم دل آن که همچو حافظ

جامی ز می الست گیرد


ما رو هوایی میکنین با این شعرهای قدحی :)
پاسخ:

چه شود گر من و تو چند قدح باده خوریم


باده از خون رزان است نه از خون شماست

نوش جان :)

قدحتان همیشه پر می باد :)
پاسخ:
آنقدر قدح قدح بگویم
تا مِی نخورم هرگز نمیرم
:-)
و خدایی که به شدت کافیست :)
پاسخ:
و خدایی که در این نزدیکی است
۰۹ اسفند ۹۶ ، ۲۲:۵۹ دخی تهرونی😚😚
سپاس:)
پاسخ:
سپاس تر :-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">