آوای کُر

پیام های کوتاه
  • ۱۶ شهریور ۹۷ , ۱۲:۰۰
    جمعه
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

شعر نو آغوش خدا

يكشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۷، ۰۴:۱۲ ب.ظ


سحر را من در آغوش خدا رفتم
در آغوشش به تنهایی چه لذت ها به پا کردم
بدیدم خاکیان را مرده در خوابند
در آن گرمی آغوشم خداشان را شنیدم من، 
بگفت که ای خاکیان خفته بر خاکم
زمانی که شما را خلق می‌کردم، بر خودم احسنت می‌گفتم
ملائک ها چه ها کردند و می‌گفتند
تو آن کس را که قتل و خون و ظلمش را به دیگر عرضه می‌دارد، چرا خالق شوی بر او
تبسم کردم و گفتم:
چه دانی آنچه را دانم؟
چه بینی آنچه را بینم؟

ببین من را چه می‌گویم تو را ای خفته بر خاکش،
به گرما بخشِ آغوشِ خداوندی قسم، آهسته می‌گویم:
دمی با او نشستن، درد و دل کردن، چه زیبا لذتی دارد.
که لذت های غیر از او، همه بیهوده و باطل
تو از درکِ هم آغوشیِ آن محبوب ، آن خالقِ خوبی، سکوتت می‌شود لذت چه در خلوت، چه در جلوت
پس آن وقت، سکوتی پیشه خواهی کرد برای درکِ آن لذت...



#شعر_نو #خانه_دوست #وبلاگ_خانه_دوست #علی_کشاورز
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۵

نظرات  (۱۱)

سلام
از اینکه 7یلی از ایات استفاده شده عالی هست..
پاسخ:
ممنون
۲۵ آذر ۹۷ ، ۱۸:۱۷ دختـرِ بی بی
سلام شعر از خودتون هست؟
پاسخ:
سلام
آره
مگه بد بود؟
سلام :)
سکوتت میشود لذت ...
پاسخ:
ممنون از نظرتون
زیبا بود
پاسخ:
شکراً
شعر خودتون بود ؟
خیلی قشنگه
پاسخ:
چشاتون قشنگ دیده...
خب می نوشتید شعر خودتونه
پاسخ:
خب اینجا وبلاگه منه
و اصل اینه که اون چیزایی که نوشته میشه مال منه،
ولی اگه مال کسی دیگه باشه زیرش می‌نوشتم مال کس دیگه هست
خب در مورد خانه دوست زیاد پست گذاشتید
برای همین من دقت نکردم
پاسخ:
دقت کنید تا حواس پرتی و فراموشی نگیرید...
۲۵ آذر ۹۷ ، ۲۲:۵۸ دختـرِ بی بی
نه میخولستم بدونم شاعرم هستید یانه!
پاسخ:
نه بابا
به قیافم نمیخوره
۲۶ آذر ۹۷ ، ۰۰:۱۰ دختـرِ بی بی
فعلا که خورده...
پاسخ:
:)
۲۹ آذر ۹۷ ، ۲۰:۱۳ جناب منزوی
احسنت جناب کشاورز :)
پاسخ:
ارادتمند
عالی بود دوباره بنویسیدتا ازش بهره ببریم
پاسخ:
دوباره بخون... :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">