آوای کُر

پیام های کوتاه
  • ۱۶ شهریور ۹۷ , ۱۲:۰۰
    جمعه
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

اعتکاف دانش آموزان

پنجشنبه, ۲۰ بهمن ۱۴۰۱، ۰۹:۲۱ ب.ظ

آیت الله فاطمی نیا:

انبیاء آمدند تا بگویند که خدا چقدر تو را دوست دارد؟!

سه روز بیتوته کردن در اعتکاف نیز ، اشاره به همین مطلب دارد، که خدایا من نیز تو را دوست دارم.

در میان جمعِ شاگردانِ عزیز بودن، بهترین تجربه و بهترین خاطره ای بود که می‌شد رقم زد.

تاکنون اعتکافی بدین آرامشی را ندیده بودم.

توجه کردن به صحبت های نوجوانان و استماعِ درد و دل عزیزان، آنقدر لذت بخش بود که گویی امتحان الهی برای سنجیدنِ صبر و حوصله من بود که خدا را شکر، از این آزمایش پیروز شدیم.

قطعا در گوشه ای از قلبم، جایی برای تک تک شان وجود دارد.

در پناه خدا باشید عزیزانم💗

اعتکاف در مسجد کنار دانش آموزان عزیز...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۲۰

نظرات  (۱)

سلام
خوش به سعادت تون و سعادت شون
من پدر اجازه نمیده معتکف بشم.راضی نیستن
پاسخ:
سلام ممنون
ان شاءالله اعتکاف روزیتون بشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">