آوای کُر

پیام های کوتاه
  • ۱۶ شهریور ۹۷ , ۱۲:۰۰
    جمعه
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

مرغ دریایی کُربال

پنجشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۲۱ ب.ظ

امروز به شهرستان رفتم، واقعا شیراز در این روزاها آب و هوای لذت بخشی داره...

یه مکان سرگرمی به اسم ساحل آبی در بلوار چمران، برای کسانی که روحیه لطیف دارند و علاقه زیادی به طبیعت و پرنده ها دارند، داخل شهرستان شیراز وجود داره که میتونه لحظه های دلنشینی را براتون رقم بزنه.

با توجه به اینکه مردم به این پرندگان غذا می‌دهند، بشدت این مرغ های دریای اهلی هستند که ادم دوست داره، اونا رو به آغوش بگیره :)


 

یادم اومد به دوران کودکی، وقتی که رود کر ودریاچه بختگان آب داشت، شغل مردم برنجکاری بود، من با تیلر داخل گِل ها زمین ها رو شخم میزدم، که این پرندگان پشت سر من در فاصله یک قدمی می آمدند و زالوهایی رو که روی آب می آمدند رو میخورند، منم بچه بودم و شیطون :) لحظه ای تیلر رو رها کردم و یکی از پرنده ها رو گرفتم، اون موقع برام عجیب بود، هر چه پرنده رو زیر آب و گل می بردم، پرهاش خیس نمی‌شد. :)

پ ن: دیگه وقت نشد که از نزدیک، از پرنده ها عکس بگیرم.

پ ن: با دست میشه به اونا غذا داد(داخل دست آدما ، غذا میخورند)  :)

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۰۹

نظرات  (۹)

البته ناگفته نمونه، آب و هوای منطقه کُربال بهتر از شیرازه :)
به به
فقط باید کله اینا رو کند و به سیخ کشید 😂
پاسخ:
به به از کجاش؟
😂 فک کنم گوشتش حرام باشه
از گردن:|
پس هیچی
فقط نگا می کنم :/
پاسخ:
ظالم
شما دل رحم‌:)
بهشون غذا دادین ؟
پاسخ:
متأسفانه چیزی همراهم نبود
آقا حسودیم شد.سلام ما رو برسون به شیراز قشنگ:)
پاسخ:
خوشا شیراز و وضع بی مثالش
خداوندا نگهدار از زوالش
سلامت باشید :)
وای خیلی دوست داشتنی اند، ایکاش حالا حالاها محکم به شیراز بچسپند
و ولش نکنند این پرنده ها.
پاسخ:
خیلی از مردم، میان اینجا و به پرنده ها غذا میدن
این آب رو مخصوصا برای همین پرندگان نگه داشتند، همیشه هستند
چقدررررر اینجا قشنگه
:) هعی دلم خواست
چقدررررر اینجا قشنگه
:) هعی دلم خواست
پاسخ:
تشریف بیارید
شیرازیا مهمون نوازن :)
۱۳ بهمن ۹۹ ، ۱۵:۲۲ ماهور بانو
حس و حال زیبایی داره
پاسخ:
آرامش بخشه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">