آوای کُر

پیام های کوتاه
  • ۱۶ شهریور ۹۷ , ۱۲:۰۰
    جمعه
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

مادر زن سلام

جمعه, ۶ آبان ۱۴۰۱، ۰۹:۱۴ ب.ظ

خسته شدم از مادر زنی که رفتاری شبیه مادر شوهر داشت، از دخالت های نا به جای او تا دروغ ها و حرف های مثبت هجده او...

بالاخره امروز روز موعود بود تا به صورت توافقی از هم جدا شدیم.

دختر خانم قصه ما، هیچ بدی از ناحیه من و اطرافیانم ندیده بود، احساسات من وسیله ای بود برای سرگرمی اش. 

از طریق علوم غریبه، پی به مهربانی و ترحم قلبی من برده بود، از همان ابتدای خواستگاری ، به گونه ای رفتار کرد که برای من، جای هیچ گونه شک و شائبه ای برای تن دادن به این ازدواج ، باقی نگذاشته بود.‌

در هر صورت بازنده این قصه پر غصه من بودم، و امروز بعد از سه ماه ازدواج، از هم جدا شدیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۸/۰۶
پسر کُر

نظرات  (۱۲)

چه تجربه تلخیه. یکی مثل شما تجربه تلخ پس از ازدواج داره و یکی مثل من تجربه تلخ قبل از ازدواج! چیه واقعا این پدیده مبارک
پاسخ:
اسمش رو نمیشه قسمت گذاشت بنظرم.
نیمه پر این حوادث تلخ گاهی میتونه این باشه که آدم رو پخته تر میکنه و این پختگی دل آدم رو آروم تر میکنه . برات قلبی ارام و مطمئن آرزو دارم ؛ به امید خدا 🌱
پاسخ:
ممنونم از دعای خیر شما
:/
پاسخ:
⁦:⁠'⁠(⁩⁦
سلام
چقدرجالب
جالب ایشون چطورربه علوم عریبه فهمیده که شما مهربانید؟؟
فکر کنم خیلی وقتی نبودید
پاسخ:
سلام
در مورد علوم غریبه چیزی بود که خودش گفته.
همیشه بدنبال این بودم که یه دختر ساده دل پیدا کنم اما نشد....
آره خیلی وقت نبودم.
البته گاه گاهی میام و پست میزارم.

سلام
برام مباحث علوم غربیه جالب اند
ان شالله به زودی زود یه مورد عالی پیدا میکنید.
پاسخ:
سلام
ممنون
نه!!!!

چرا آخه؟!؟؟!
پاسخ:
برای خودم خیلی از رفتاراشون مبهم بود و جای سوال بود.
۰۷ آبان ۰۱ ، ۲۱:۱۱ یاسمن گلی:)
خب چرا قبل از ازدواج بیشتر دقت نکردین؟
خیلی براتون ناراحت شدم ولی خب اینم یه بخشی از زندگیه ...
پاسخ:
شاید باورتون نشه، با علوم غریبه، اختیار رو از من گرفتند.
ممنون از شما...
واقعا طلاق مبغوض عند الله است...
یکم صبر کن...
به این زودی که نباید وا داد...

سه ماه که وقتی نیست
تموم شده یا هنوز مونده؟؟

مهریه و نفقه و اینا چی شد، ازت گرفتن؟؟
پاسخ:
خیلی بهش فک کردم، این زندگی برای ادامه، طاقتی نداشت.
فقط حلقه ازدواج رو به عنوان هدیه بهش دادم و از هم جدا شدیم
ای بابا ...
خیلی متاسفم

خیلی باید مراقب باشی، یه دوره نسبتا طولانی سوگواری داری، باید با عقلانیت سوگواری کنی بابت آین شکست و خسران...

تو خودت نریز حرف بزن
پاسخ:
ممنون از شما
آره همینجوره
۱۰ آبان ۰۱ ، ۱۶:۲۳ یاسمن گلی:)
چقدر این علوم غریبه عجیبه !
پاسخ:
علمای پیشین ید طولایی در این زمینه داشتند ‌
۱۰ آذر ۰۱ ، ۲۲:۲۳ Sepideh Adliepour
والا چی بگم این مدلی رو اولین باره میبینم😐
بخاطر همیناس که من از مخالفان سر سخت ازدواجهای سنتی ام اصلا
شما با یکی ازدواج میکنی و بعد تازه میشناسیش و این به نظرم اشتباهه
ازدواج یکی از مهم تریننننن تصمیم های زندگی هر ادمیه و تاثیر زیادی توی آینده اش داره از هر لحاظ
به هر حال امیدوارم این اشتباه باعث شده باشه در انتخاب های بعدیتون با دقت و شناخت بیشتر عمل کنید 🌹
پاسخ:
ممنونم از شما...
امیدوارم بهترینها نصیتان شود
ای وای خیلی ناراحت شدم :/
پاسخ:
سرنوشت ما بد رقم خورد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">