آوای کُر

پیام های کوتاه
  • ۱۶ شهریور ۹۷ , ۱۲:۰۰
    جمعه
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۳، ۰۰:۲۰ - آلاله ‌ ‌ ‌
    :))))
نویسندگان
پیوندهای روزانه

دلم میسوزد و کاری ز دستم بر نمی آید

يكشنبه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۰۶ ق.ظ

از اونجایی که من در روستای کوچکی به اسم قوام آباد ، شورا هستم،

هر از گاهی مردم مسائل مالی و معیشتی زندگیشون رو با من در میان میذارن، تا بتونم کمکشون کنم، لکن منم کاری از دستم بر نمیاد.

امروز هم یه مراجعه کننده داشتم نامه میخواست واسه معرفی به اداره بهزیستی، یه سری تقاضاهایی داشت، منم از اینکه نمیتونستم کاری براش انجام بدم شرمنده شدم.

از خدا میخوام که هیچوقت من رو در این شرایط قرار نده، اگر هم بده، راهکارش رو هم بذاره پیش روم...

پ ن : دلم میسوزد و کاری ز دستم بر نمی‌آید.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳/۰۳/۲۰
پسر کُر

نظرات  (۲)

ان شاءالله خدا راهکارش رو پیش روتون بزاره
خیلی سخته
پاسخ:
ان شاءالله

۲۰ خرداد ۰۳ ، ۰۴:۰۴ عطاملک | قرارگاه سایبری
سلام

ایام به کام

دعوت می کنم برای انتشار سریع و ساده یادداشت ها و ارتباط سریع با مخاطبین وبلاگ از شبکه اجتماعی ویترین استفاده نمایید

+ اکنون نام کاربریتان ازاد است

دانلود از کافه بازار

https://cafebazaar.ir/app/ir.vitrin.app

با سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">