آوای کُر

پیام های کوتاه
  • ۱۶ شهریور ۹۷ , ۱۲:۰۰
    جمعه
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

نرگسِ کُربال

شنبه, ۶ دی ۱۳۹۹، ۰۵:۳۶ ب.ظ

دیروز چندتا از نرگس های داخل حیاط رو چیدم آوردم داخل خونه و گذاشتم داخل آب.

الان داخل خونه عطر گل نرگس پیچیده. خیلی از عطرش خوشم میاد.

امروز به فکر این بودم که قسمتی از زمین های زراعی رو تبدیل به نرگس کنم، اینجوری هم منطقمون (روستامون) تبدبل به یه منطقه گردشگری میشه و هم در امد زایی خوبی داره از فروش پیاز گل و خود گل و گرفتن بلیت برای بازدید از نرگس زار گرفته تا گلاب گیری نرگس ها

پنجشنبه قبل چهلم مادر بزرگم بود ، امروز اومدم حنا با روغن زیتون گذاشتم صورتم(خضاب کردم) ، بابام اومد گفت که ما عزا داریم و از این حرفا..... منم با توهم کلامم، کارم رو توجیه کردم :)

اینم از نرگس ها ، عکس رو بو کنید شاید متوجه عطرش شدید :)

نظرات  (۱۰)

من که متوجه بوش نشدم :|
خودتون نشستین کنار گل بعد به ما می گین عکس رو بو کنید
خدا رحمت کنه مادر بزرگ عزیزتون را
روحشان شاد
پاسخ:
عجیبه، بوش رو نمی فهمید
حتما مشامتون مشکل داره خواهر
خواهر😂
تا حالا نرگس رو بو کردید؟
خدا بیامرزه رفتگانتون
سپاس
چون آلرژی دارم سمت گل نمیرم :|
من مشامم بی مشکله :))
متشکرم
پاسخ:
ان شاءالله با بویش گل نرگس، آلرژیتون خوب بشه
بویش :/


شما با پست بفرستین :))
تا با بوی گل نرگس الرژی ما هم خوب بشه
پاسخ:
خراب میشه که...
مگه ترشی هست که بهتر جا بیفته...
میتونم پیازش رو پست کنم بکارید
یه سوال
شما حنا میزاریم
موهای صورتتون قرمز نمیشه ؟
پاسخ:
در افق اگه نگاه به صورتم بشه، یکم قرمزیش مشخصه
ولی چون موهام مشکیه، مشخص نیست
پس چه جوری به تمام نقاط کشور می فرستن ؟؟؟
متشکرم
خب همین جا تهیه می کنم
من گل نرگس می خواستم نه پیازش رو
پاسخ:
اگه ساقه اش داخل آب باشه، تا یک هفته دوام میاره
داخل پاکت پستی، که خراب میشه
۱۳ دی ۹۹ ، ۰۹:۳۲ Sŧεℓℓą =]
چقدر قشنگن =)))
پاسخ:
بله زیبای ظاهری خوبی داره
عطرش هم عالیه...
تشکر از حضورتون
میشه بپرسم حنا برای چی میزارید؟!
من با ماست و ابلیمو میزاشتم خیلی خوب بود!

اون نرگسا چقد قشنگه
من اگه یه باغچه داشتم میکاشتم حتما
این جا ۴/۵تاشو میزارن تو یه دسته و ۱۵/۲۰ میفروشن
پاسخ:
واسه موخوره
آره گل نرگس واقعا زیباست
با اینکه مراقبت خاصی نداره، نمیدونم چرا گرون میفروشند
ممنون از حضور سبزتان
صورت ادم مگه موخوره میگیره؟
نمیدونم منم والا
البته داییم بعضی وقتا از اهواز برامون یه عالمه همیطوری میاره نرگس :)))
پاسخ:
صورت موخوره نمیگیره، موهای صورت میگیره. :)
در ضمن حنا پوست رو هم روشن و نرم میکنم.
خوش به حال شما که اینچنین دایی دارید. بهش بگید که پیاز گل نرگس رو براتون بیاره یا داخل گلدون یا باغچه خونه بکارید ، اینجوری هر سال گل دارید
جالبه ک
نمیدونستم موهای صورت موخوره میگیره:دی

خوب فکریه
بهش میگم ببینم چی میگه:)
پاسخ:
کجاش جالبه بابا
اعصاب خورد کنه
حتما این کار رو بکن، :)
چیزی نمونده تا برای این نرگس ها قش کنم ...
پاسخ:
واقعا زیباست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">