آوای کُر

پیام های کوتاه
  • ۱۶ شهریور ۹۷ , ۱۲:۰۰
    جمعه
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

تأسف بیست و چهار میلیونی

دوشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۴:۱۹ ب.ظ

برای بیست و چهار میلیون 




انسان متأسفم؛



فقط همین.

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۷/۰۲/۳۱
پسر کُر

تاسف

نظرات  (۱۶)

سلام
چهار 24 میلیون...
پاسخ:
سلام
منظورتون رو نفهمیدم
سلام چرا برا 24 میلیون نفر متاسفید..چرا بیشتر نه وچرا کمتر نه؟؟
پاسخ:
حدودا اینقدر انسان
به خاطر اینکه حق و باطل رو نمیتونن از هم تشخیص بدهند
بقیه ی انسان ها هم به خاطر کار اینها بدبخت شدند
بصیرت...لازمه...بصیرت...
:(
پاسخ:
شما هم متاسف هستید
نمیدونم. بیشتر ناراحتم واسشون.
پاسخ:
تاسف، ناراحتی هم به دنبال داره
حالم از مسئولانی بهم میخوره که تخصص ندارند و کاری رو قبول میکنن
آخه شهید چمران یه جمله داره:
میگویند تخصص از تقوا لازم تر است، این را می پذیرم.
ولی این را نیز میگویم کسی که تخصص ندارد و کاری را می پذیرد بی تقواست
سلام
خوب چرا نمیگید ..رفتار اون 18 میلیون باعث شده...
چطور تونستن در مورد توفق نامه ژنو روشنگری کنند ولی ....
عیب از اون 24 میلیون نفر تنها نبود...
وقتی میدان رو در مواقع حساسش خالی میکنیم.نتیجه اش همین میشه
پاسخ:
من نبودم دستم بود تقصیر آستینم بود
در انتخاب مسئول چه ربطی به بقیه داره
این حرف هم مثل حرف همون 24 میلیونه که هنوز اشتباهشون رو قبول نمیکنن
مثل حرف مسئولی هست که میگه من نمیخواستم تلگرام رو فیلتر کنم تقصیر من نیست
با قاطعیت نمیگم متاسفم چون عقیده دارم علت گرفتن این تصمیمشون فقط و فقط خودشون نبودند و نیستند.
شاید حتی ما هم مقصر باشیم! با کم کاری هامون، با روشنگری نکردن هامون، با برخوردهای دافعه برانگیزمون و...
پاسخ:
آره با بی بصیرتیشون با این که چهار سال سرشون کلاه رفته بود ولی نفهمیدن
با این که درغگو و راستگو رو از هم تشخیص نمیدن
من در حد خودم روشنگری کردم

۳۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۶:۴۶ دختری از جنس باد
🙁😖
پاسخ:
شما هم متأسف هستید
فقط من و شما نیستیم.
رفتار خیلی هامون باعث این تصمیم شده.

+ البته که منکر قصور شخصی این افراد نیستم.
پاسخ:
بی انصافیه تقصیر رو بر گردن دیگران انداخت
البته طبیعیه چون:
یکی از نشانه های آخرالزمان اینه که مردم حق و باطل رو نمیتونن از هم تشخیص بدهند
تقصیرو به گردن دیگران نمیندازم. عرض کردم منکر قصور شخصی شون نیستم. قطعا باید بهتر فکر میکردن که نکردن. 
اما میگم اگه شصت یا هفتاد درصد مقصر خودشون باشن، چهل یا سی درصد هم مقصر عوامل تاثیر گذار دیگه ست.

+ اتفاقا تا جایی که بنده میدونم؛
مرز بین حق و باطل تو آخرالزمان کاملا واضح و مشخص میشه.
پاسخ:
شاید...
ولی از این همه دروغ خسته شدم
۲۴ میلیون؟ منظورتون چیه؟

Tnx
پاسخ:
24میلیونی که به روحانی رای دادن!
من برای ۳۳میلیون متاسفم....
پاسخ:
شما چرا
۰۱ خرداد ۹۷ ، ۰۵:۰۲ مهرداد حسنی
جوابش در پست جدیده
پاسخ:
همین جا جوابش رو بده تا همه نظرت رو بدونن
خیلی عذر می خوام
تاسف نخورید برای قشری از اون 24 میلیون چون
کسانی رو می شناسم که از دادن رای به اقای روحانی پشیمون هستند و علنا بیان می کنند
همین که مردم به اشتباه خودشون پی ببرند و دیگه اون اشتباه رو تکرار نکنند خودش یه پوئن مثبت محسوب میشه و همین جای شکر داره

یاعلی مدد
پاسخ:
سلام
آخه بعضیا پشیمون نیستند...
وبعضیا هم که به روحانی رای دادند پشیمون هستند که اصلا چرا رای دادن و میگن که دیگه رای نمیدیم(یه رای اشتباهشون اونا رو به این نتیجه مسخره رسونده که دیگه رای ندهند)
بیشتر برای این تو قشر متاسف هستم

علیکم السلام
بله بحث اونایی که پشیمون نیستند جداست کلا...
ان شاء الله خدا همه رو هدایت کنه
ما نیز هم...
یاعلی مدد
پاسخ:
ان شاءالله
سلام و درود
از کجا معلوم اگه الان جناح راست راس کار بود و وضعیت مملکت را بدتر می کرد ایا امثال شما هم برای خودتان متاسف می شدید که برای ۲۴ میلیون می شوید !!!!
من که رای ندادم و نمی دم اما برای هر کسی که به هر کس با هر بهانه و دلیل رای داده است احترام می گذارم
پاسخ:
سلام علیکم
اینکه میگویید از کجا معلوم اگر جناح راست بود و وضع بدتر میشد ایا برای خودتان متاسف بودید. دقیقا عقابی است برای عملی که نیامده و این حرف صحیح نیست
خب من میگویم از کجا معلوم وضعیت بهتر نشود؟
اینکه شما رای ندادید، عذری بدتر از گناه می‌باشد و احترام گذاشتن به رای دیگران به معنای شرکت در انتخابات می‌باشد و کسی که در انتخابات رای نداده یعنی احترامی برای انتخابات قائل نشده و به طریق اولی احترام برای رای دهندگان قائل نشده...
ممنون از نظرتون
سلام و درود
بنده در کلامم از احتمال ( امکان وقوع ) استفاده کردم که اگر فرضا جناح راست ( طرفداران آقای رییسی ) در انتخابات پیروز می شد و وضع مملکت مثل امروز بد بود آیا شما ( ۱۸ میلیون ) پشیمان شده و متاسف می شدید ؟؟؟
استدلال جنابعالی خیلی جالب می باشد اگر رای ندادن من بی احترامی به رای دهندگان است پس رای دهندگان هم نسبت به رای ندهندگان بی احترامی کرده اند که در رای گیری شرکت کرده اند !!!!!
چون همانگونه که رای دهندگان برای عمل خود حجت و دلیلی داشته اند قطعا رای ندهندگان نیز دلیل و برهانی برای کارشان داشته اند .
قاعده ی کلی احترام ایجاب می کند :
همانگونه که رای ندهندگان باید به نظر رای دهندگان احترام بگذارند ( انتخاب رییس جمهور دکتر روحانی ٬ منتخب همه ی ایران می باشد نه فقط منتخب رای دهندگانش ) باید به نظر رای ندهندگان نیز احترام گذاشت که در
این انتخابات مشارکت نمی کنند بنا به هر دلیل و برهان
پاسخ:
سلام علیکم و رحمه الله
ما معمور به تکلیف هستیم
و حال فعلی افراد برای ما ملاک است و اگر که بعدا خلاف آن انجام شد ما به وظیفه خود عمل کردیم
منم بر فرض احتمال جواب دادم. خب شما یه طرف فرض رو گرفتید منم طرف دیگرش رو بیان کردم
قطعا یکی از حجت ها جهل مرکب و باطله
نمی شود در آن واحد هر دو حجت صحیح باشند
یکی از دلایلی که افراد اصلح رای نمی آورند (در هر انتخاباتی) رای ندادن دیگر افراد که پای صندوق ها شرکت نکردند ، می باشد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی