آوای کُر

پیام های کوتاه
  • ۱۶ شهریور ۹۷ , ۱۲:۰۰
    جمعه
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۳، ۰۰:۲۰ - آلاله ‌ ‌ ‌
    :))))
نویسندگان
پیوندهای روزانه

معلمی

پنجشنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۰۹:۰۶ ب.ظ

امروز تو خیابان از دور به یکی از شاگردانم برخورد کردم، با لبخند و اشتیاق عجیبی اومد طرفم و دست داد و سلام کرد.

اون لحظه برای من، لحظه شیرین و لذت بخشی بود، این برخورد شاگرد یعنی من بعنوان معلم، کار خودم را بخوبی انجام دادم.

اما بعد از خداحافظی غم عجیبی در دلم افتاد، از اینکه سال آخر تدریسم بود ، ناراحت شدم،

من ماندم و علاقه شدیدم به معلمی و کار با نوجوان...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳/۰۳/۲۴
پسر کُر

نظرات  (۲)

من معلم های دوره ی دبیرستان یا راهنماییم رو میبینم، روم رو برمیگردونم 😅😅
نمیدونم چرا خجالت میکشم سمتشون برم
پاسخ:
الان باید بگم، کار خوبی میکنی😐
بابای منم دوسال پیش بازنشسته شده
مثل شما خیلی وقتا تو خیابون به شاگرداش برمیخوره و همیشه بعدش میاد درمورد اون شاگردش و مدرسه ای توش درس داده و خاطراتش برامون میگه
پاسخ:
خاطرات معلمی، جالبه
خدا حفظشون کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">