آوای کُر

پیام های کوتاه
  • ۱۶ شهریور ۹۷ , ۱۲:۰۰
    جمعه
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

وبلاگهای برتر یا وبلاگها‌ی پست تر

چهارشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۸، ۰۹:۴۶ ب.ظ

تا حالا نشده بود این جوری به وبلاگ های دیگه انتقاد کنم

بعضی از وبلاگهای برتر انگار از دماغ فیل افتادند.

خودشون رو چی فرض کردند؟

جوری با بقیه ی بلاگرها برخورد می‌کنند که انگار فقط خودشون همه چیزی می دونند و دیگران نادونند

غرور ، خودخواهی، عدم انتقاد پذیری و... از ویژگی های بعضی از  وبلاگها‌ی به اصطلاح برتر هست.

مگر چه کسی به جز بلاگرها به این وبلاگها اعتبار داده، پس این همه تکبر برای چیه؟

اگه ملاک برتری شده سه چهارتا دنبال کننده و چندتا کامنت، پس بدونید که ارزش برتری شما به این چیزاست...

حتی دیدم بعضی از همین وبلاگها، بلاگر های دیگه رو که قلم سلیس و رسایی ندارند، مسخره می‌کنند.

جوری که وبلاگها‌ی دیگه رو به نقد می‌کشند ولی اگر کسی از اونا انتقاد کنه ناراحت می‌شوند و تحمل انتقاد رو ندارند.

در حالی که بعضی از وبلاگها از نظر محتوا و قلم، از خیلی وبلاگ های برتر، برتری و فضیلت دارد.

پ ن: خطاب من با بعضی از این وبلاگ ها است نه همه آنها.


#وبلاگ_برتر #بیان #خانه_دوست #وبلاگهای_برتر

نظرات  (۱۳)

جواب سلام ما رو هم نمیدن :|
پاسخ:
مگه شما هم انتقاد داری؟

اصلا فک میکنن ، بیان هست و خودشون به تنهایی
من وبلاگهای برتر رو خیلی کم دنبال می کنم
حرفهای منم همونه که شما گفتین
یه خط قرمز دور وبلاگهای برتر کشیدم (هیچ وقت نمیرم .البته نه همه )
پاسخ:
کار درستی می‌کنید.
سلام
ما تو جامعه همچین موضوعات رو دارم..پس بایستی مهم نباشه..
اصطلاحا مسگند علامه دهر میدونند
پاسخ:
از این جهت مهمه که دارن فضا رو خراب می‌کنند
۱۵ آبان ۹۸ ، ۲۳:۳۴ ناشناسِ پُر حرف!
یکسری هشتگ #نه_به_وبلاگ_برتر بزنید و قطع دنبال کنید و نرین وبلاگ هاشون تا قشنگ متوجه بشن کجا هستن.
انتقادتون کاملا قبول دارم
پاسخ:
سلام 
واقعا دوست داشتم وبلاگ های دیگه بیایند ، کمپین نه به وبلاگ برتر راه بندازند و همه متحد، بشوند، تا متوجه بشوند.
ولی تنهایی نمیشه مقابله کرد، اینها میایند، تپ پست های هم، لینک همدیگر رو میذارند، با هم متحدند،... ولی ما نه...
ولی حالم از این وبلاگ ها به هم میخوره....
۱۶ آبان ۹۸ ، ۰۹:۲۸ ناشناسِ پُر حرف!
توی چت روم بیان اعلام کنین من به شخصه حمایت میکنم
:) البته اگه حساب بشم!
پاسخ:
الان این چیزی که گفتید چی بود؟
۱۶ آبان ۹۸ ، ۰۹:۵۳ ناشناسِ پُر حرف!
چت روم بیان؟
https://minnit.chat/BayanChat
پاسخ:
تازه فهیدم چیه
میشه بیشتر توضیح بدید؟
یعنی همه این پیام رو میخونن
۱۶ آبان ۹۸ ، ۱۳:۳۴ ناشناسِ پُر حرف!
هرکس واردش بشه و میخونه و قابل مشاهدس برای همه.
پاسخ:
عجیبه، فک نکنم همه بیانی ها خبر داشته باشند؟
۱۶ آبان ۹۸ ، ۱۴:۰۲ ناشناسِ پُر حرف!
نه همه خبر ندارن
پاسخ:
ممنون به معلوماتم اضافه شد :)
به پاس قدر دانی دنبال شدید :)
مگه وبلاگای برتر معرفی شدن؟؟
پاسخ:
هر سال که مشخص میشه
الان نزدیک دو ساله خبری نیست
پاسخ:
خب شما اکه تو لیت وبلاگهای برتر نگاه کنید یه لیستی می‌بیند...
منظور هموناست
حالا چرا ناشناس؟
خب میگم که اونا واسه سال 96

یجورایی عادته:(
پاسخ:
بعضی از همان ها


عادت بدیه...؟ ترکش کنید...؟ تا بفهمیم با کی حرف میزنیم...؟
فهمیدم

چشم از همین الان سعی میکنم ترکش کنم
پاسخ:
ممنون 
موفق باشید در این امر
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
شما باهاشون چکار دارین تلاش کردن شدن برتر دیگه
مثلا وبلاگ شما نه از کیفیت مناسبی برخوردار است نه چیزی
من خودمم وبلاگ دارم نگاه کن و یکم اصن با اصولش اشنا بشو
****************
پاسخ:
سلام
از اینکه شدن وبلاگ برتر که مبارکشون باشه، منظور این نیست.
من از رفتارشون انتقاد دارم، دقیقا مثل رفتار الان شماست...خودبرتر بینی.
درضمن ادرس وبت رو پاک کردم تا براتون زشت نباشه، از این نحو برخوردتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">