آوای کُر

پیام های کوتاه
  • ۱۶ شهریور ۹۷ , ۱۲:۰۰
    جمعه
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

شکار

پنجشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۴۱ ب.ظ

از اون جایی که به شکار علاقه دارم، چند وقت پیش، یه تفنگ بادی از اقوام گرفتم و رفتم به صحرا برای شکار گنجشگ ، چکاوک ، قمری و کبوتر صحرایی...

این رو بگم که تباه هم خودتونید :)

دسته ای از قمری ها رو دیدم، آروم آروم به سمتشون رفتم تا به بیست قدمی پرنده ها رسیدم،

یهو دیدم یه چیزی به سرعت رعد ، از کنارم رد شد. عقاب بود اومد به دسته قمری ها حمله کنه و در نهایت نتونست شکارشون کنه، خلاصه صحنه زیبایی بود، اما نه خودش شکار کرد و نه گذاشت من شکار کنم :/

عکسای شکار رو اینجا نمیذارم تا روحی آسیب نبینه:)

اومدم خونه یه قمری اومده بود داخل انبار خونه، برای گرفتنش زحمت خاصی نداشت...اما بعد از گرفتنش رهاش کردم، بخاطر اینکه من، به شکار علاقه داشتم، تا اینکه بخوام گوشتش رو بخورم.

موافقین ۶ مخالفین ۱ ۹۹/۱۰/۱۸

نظرات  (۱۸)

خدا رو شکر نه شما تونستین نه عقاب
اخی چقد خوشگله
ابن همون یاکریم خونه ماست که
ما از اینا توی حیاطمون داریم. لونه ساختن
پاسخ:
بله هموناست
در حقیقت اینا کبوتر هستند
یه جور میگه خدا رو شکر انگار کله گنجشکا رو نمیکنده. :/
الان که دیگه نمی کنم :|. توبه کردم 😂
پس یه نوع دیگه کبوتر هستن
پرنده برای شکار هس دیگه
پاسخ:
اگه پرنده واسه شکاره و حلالا طیبا هست، پس شما از چی توبه کردید؟ :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
کله گنجشک کندن رو
اونم بدون بسم الله گفتن و آب ندادن رو به قبله نبودن
درست گفتم؟؟؟
**** ** *** *** *****
فردا گوسفند نیارین من سر ببرم😑😑😑😂
پاسخ:
ذبح کردن همین چیزایی هست که گفتید، کاری نداره
چشماش خیلی خوشگله :"))))
این همون یاکریم یا پاختر خودمونه :)
پاسخ:
اره 
به همون اندازه که یه بیرحمی در چشای من موج میزنه، یه مظلومیتی هم در چشمای اون موج میزنه:/
بله، خود خودشه :)
انقدر بی رحم ؟ :)
پاسخ:
میدونی با این حرفا، حس ترحم در من ایجاد میکنی؟ :)
:|
تو چشماش نگاه کنید، و شکار نکنید.
گناه داره:/


کله کنجشک میکندین؟ -_-

من تو خونه مورچه راه میره سوار کاغذش میکنم،میبرم بیرون پیادش میکنم، کلی هم توبه میکنم که مسیرشو عوض کردم.
پاسخ:
چه حس خوبی داری، خوش به حالت.... کاش منم مثل تو بودم
کلش رو نمیکندم، ذبح شرعیش میکردم
خب آفریده شده تا بخوریم و شکار کنیم دیگه
باید مورچه خوشحالم باشه که داره پرواز میکنه :)
مگه زنده اش نذاشتین بنده خدا رو ؟
پاسخ:
بله رهاش کردم...
اینقدر از دلسوزی رو دارم :/
@مخاطب
من کله کنجشک می کندم
البته بچه بودم
پاسخ:
بله شما اینقدر بی رحم بودید..... :/
خب خدا رو شکر...
کله گنجشک میکندین ؟؟؟ شما هم کندین ؟؟؟
پاسخ:
خدا بگم چه بر سر این نویسنده وبلاگ زنگ انشا کنه.....
اوشون کله اش رو میکنده...
من سر میبرم زری خانم، با رعایت احکام اسلامی :))))
کله شماها رو هم می کنم 😂
پاسخ:
😓😬😳😨
چه گرفتاری شدیمااااا
من کله گنجشک کندم توی بچگی
فردا کل بیان در مورد کله گنجشک حرف میزنن
😂😂😂
پاسخ:
دیگه باید تاوانش رو بدید
هر دوتا تون یکی این :(
میکشتین دیگه :(
پاسخ:
😁😁😓😑
اما این کجا و آن کجا
شما تا حالا گوشت گنجشک رو خوردید؟
عامو جان زری جان من کندم
بنده خدا نکنده 😂😂
پاسخ:
لفظ عامو رو از کجا آوردید
بی رحم :/
از فامیل شیرازی خودمون
باشه من بی رحم
کله گنجشک رو من کندم توی بچگی
😂😂😂
پاسخ:
بودن شرح
@آقای کر
لطف دارید،
شکار میوه کنید :\
مثلا هی بپرید بالا یا اصلا با تیر بزنید، با سنگ هم نزنید لطفا درخت دردش میاد!
احکام شکار هم که الحمدلله وارد هستید.
مثلا شکار باید ضروری باشد...


@بهار
:_)
بچه بودید به هر حال...
(آهنگ " اوه نو، اوه نو، اوه نو نو نو نو نو" پلی میشود!)
پاسخ:
😂😂😂
 اوه نو
ان شاءالله سعی میکنم
هی من تووب بهار پیش خودم میگم این لحن چقد آشناست اذیتاش:))
نگو همون خودشید که تو ذهنم بود:))
چقد به هوشم امیدوار شدم:))
عامو گرفتی مارو؟:)) قبلش خبری چیزی!
تازه پنلمون نگاه کردم دیدم دنبالتون میکنم گفتم وا من کی این وبلاگو به ابن اسم دنبال کردم😐 اومدم سرک کشیدم وجالبه دفعه قبل اومدم متوجه نشدم الان از رو پستا قدیمیترتون فهمیدم😐:)) عامو شیرازیمون کیههه:)

پرنده ازهر نوعی دوست دارم نرررررمن 😍ادم دلش میخواد فقط نازشون کنه
:(
گناه دارن شکارشون نکنید:(
راستی سلام:))
پاسخ:
سلام
میخواستم اذیتتون کنم ، ولی متوجه شدید😑😑😑
واقعا اگه از روی نوشته ها متوجه شدید، ایول دارید
حالا دیگه ما حسودیم :)
سعی میکنم ولی شکار لذت داره😈
راستی خداحافظ😂
۲۴ دی ۹۹ ، ۱۶:۳۴ فاطمه حسینی
چقدر خوشگله 😭 دلتون میاد بخورنیش؟
پاسخ:
چی بگم...

۰۹ مرداد ۰۰ ، ۱۹:۵۰ اَنجُمَنِ بَیان
😂😂😂😂
ایول
ای بد ذاتِ بد طینت 💜
خیلی کیف کردم
یاد خودمو و شکارهام افتادم :)
پاسخ:
😎😎😎😎

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">