آوای کُر

پیام های کوتاه
  • ۱۶ شهریور ۹۷ , ۱۲:۰۰
    جمعه
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

نامه ای برای مسئولین و مدیران خائن

سه شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۴۳ ب.ظ

این نامه در دوران دفاع مقدس نوشته شده:

با سلام به امام زمان علیه السلام و درود به امام خمینی. سلام به رزمندگان اسلام: اسم من زهرا می باشد .این هدیه را که نان خشک و بادام است برای شما فرستادم.پدرم میخواست جبهه بیاید ولی او با موتور زیر ماشین رفت و کشته شد.من 9 سال دارم و نصف روز مدرسه میروم و نصف دیگر را قالی میبافم.مادرم کار میکند.ما پنج نفر هستیم.پدرم مُرد و ما باید کار کنیم.من 92 روز کار کردم تا برای شما رزمندگان توانستم نان بفرستم.از خدا می خواهم که این هدیه را از یک یتیم قبول کنید و پس ندهید و مرا کربلا ببرید.آخر من و مادرم خیلی روزه می گیریم تا خرجی داشته باشیم.مادرم خودم احمد و بتول و تقی که برادر کوچکم هست سلام میرسانیم. خدا نگهدار شما پاسداران اسلام باشد.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۹

نظرات  (۲)

سلام
اینو از کجا نوشتید؟یعنی واقعیه؟
پاسخ:
سلام. شک نکنید که راسته،به قول امام خمینی این انقلاب انقلاب پا برهنگانه. دیروز سخنرانی حاج اقا رفیعی بود در مجلس رهبری،میگفت چند روز پیش تو فرودگاه یه خانمی که دست یه بچه سه ساله تو دستش بود جلومو گرفت گفت حاج اقا؛من وقتی سه ساله بودم پدرم شهید شده،الانم دخترم سه سالشه پدرش شهید شده،نه پدر دیدم نه شوهر،از هیچ چیزم ناراحت نیستم مگر اینکه خدای ناکرده این انقلاب بیفته دست نا اهلش...... از این قصه ها زیاده
خدا لعنت کند هر کسی را که فساد میکند
و تشویق به فساد حق حقوق ملت را بالا میکشد
و مردم را به نظام اسلامی بدبین میکند
خدا لعنت کند مدیر دزد بی کفایت را
پاسخ:
اگر قابل هدایت اند هدایت کند وگرنه خدا لعنتشان کند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">