آوای کُر

پیام های کوتاه
  • ۱۶ شهریور ۹۷ , ۱۲:۰۰
    جمعه
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

عرفه یعنی...

سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۳۹ ق.ظ

 

عرفه یعنی با اعضا و جوارح بدن به توحید و یگانگی خداوند شهادت دادن من که جرأتش ندارم ولی از زبان امام حسین این دعا را میخوانم...

 

وَ أَنَا أَشْهَدُ یَا إِلَهِی بِحَقِیقَةِ إِیمَانِی وَ عَقْدِ عَزَمَاتِ یَقِینِی وَ خَالِصِ صَرِیحِ تَوْحِیدِی وَ بَاطِنِ مَکْنُونِ ضَمِیرِی وَ عَلاَئِقِ مَجَارِی نُورِ بَصَرِی وَ أَسَارِیرِ صَفْحَةِ جَبِینِی و ...
وَ لَحْمِی وَ دَمِی وَ شَعْرِی وَ بَشَرِی وَ عَصَبِی وَ قَصَبِی وَ عِظَامِی وَ مُخِّی وَ عُرُوقِی وَ جَمِیعُ جَوَارِحِی و...

 

و من گواهى مى دهم براى خدا از خلوص و حقیقت ایمانم به عهد قلبم که ازفرایض مقام یقین من است و توحیدى خالص و پاک از شایبه و از باطن سر ضمیرم و از رشته هاى بینش نور چشم و اسرار نقشهاى جبینم و ...
و گوشت و خون و موى و پوست و اعصاب و ورید و شریان من و استخوانها و مغز و رگ و پى هاى من و تمام اندامم و...

 

همین فراز از دعا با صدای میرداماد:
 

 


 

 
 
 
 
این هم کلیپی از سخنرانی استاد:
 


#دعای عرفه#راز یک بعد از ظهر#دعای عرفه امام حسین علیه السلام#عرفه چیست#فرازی از دعای عرفه#عکس نوشته عرفه#شهادت به یگانگی خداوند با اعضا و جوارح#خانه دوست#چرا به عرفه عرفه گویند#
 

 

#دعای_عرفه #دعای+عرفه #خانه+دوست #خانه_دوست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">