آوای کُر

پیام های کوتاه
  • ۱۶ شهریور ۹۷ , ۱۲:۰۰
    جمعه
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

در پیِ پستِ دیروز یعنی پست دوست

شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۴۶ ب.ظ


در پی پست دیروز یعنی پست دوست

دیشب خواب دیدم بسیار گریه میکنم و انگار به سوی نوری حرکت میکنم

شخصی آمد از من اجازه گرفت و گفت میخواهم تو را ببوسم اجازه میدهی؟ من هم با  حیایی که در خواب بر من غالب شده بود، اجازه دادم.

ولی او به جای یک بوسه ، در حالی که چشمانم پر از اشک بود چند بوسه به صورتم زد و گریه کرد و به من گفت چقدر نورانی هستی...

خدایا از تو ، فقط خودت را میخواهم نه دوست اعتباری...

یا رفیق من لا رفیق له

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۴

نظرات  (۲)

۱۴ مهر ۹۷ ، ۱۶:۱۶ جناب منزوی
چه خواب خوبی
پاسخ:
نمیدونم معنای خواب رو..
۱۶ مهر ۹۷ ، ۲۲:۱۲ زندگی ب شرط سید
سلام علیکم...
اجازه کپی کردن دارم بزرگوار؟
پاسخ:
سلام علیکم
حتما
هدف اینجا تبلیغه پس کپی آزاده.
در پناه حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">