آوای کُر

پیام های کوتاه
  • ۱۶ شهریور ۹۷ , ۱۲:۰۰
    جمعه
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

استاد عرفان

يكشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۸، ۰۳:۵۹ ب.ظ


تا کنون ایشان را ندیده بودم، به محض ورود به اتاقش ، مجذوب صورت نورانی اش شدم، بعد از نشستن و معرفی کردن خودم، برایم چای آورد.
آن لحظه از خود بی خود شدم، حس عجیبی داشتم.

علاوه بر اینکه روحیه معنویش مرا مجذوب خود کند، مجذوب قفسه های کتاب شدم که اطراف اتاقش فرا گرفته بود.

همه ی حالاتش را به خوبی یادم است، حرف زدنش، خندیدنش، گریه هایش، حتی گفتن بسم الله قبل از چای خوردن...
گاهی از خدا می‌گفتند و گاهی از اهل بیت ، گاهی لبخند می‌زد و گاهی اشک می‌ریخت.
به خوبی می‌توان حس کرد که تمام کلماتش برخواسته از حقیقتی بود که آن را درک کرده بود
داستان خودش را برای من تعریف کردند:
طریقت و عرفان را از امام رضا(علیه السلام) خواستم تا اینکه حضرت، شاگرد شیخ رجبعلی خیاط را در راه من قرار داد.
ایشان به من توصیه کردند که همین الان که به دیدار حضرت می‌روی، عرفان و طریقت را از خود حضرت بخواه...
گفتند که امام رضا(علیه السلام) کریم است و کریم نگاه نمی‌کند به شخص، از آن جهت که گنهکار است، کریم نگاه می‌کند به اینکه شخص، چه چیزی را طلب می‌کند. ولی طالب باید از سر صدق وارد شود و هر آنچه را که به زبان می‌آورد، همان را ، در دل طالب باشد.

در طریقت هر چه پیش سالک آید خیر اوست
در صراط مستقیم ای دل کسی گمراه نیست...

پ ن: میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام مبارک...


#خانه_دوست #خانه+دوست #استاد_عرفان #استاد+عرفان #رجبعلی+خیاط #شیخ+رجبعلی+خیاط 

نظرات  (۸)

سلام

بر شما هم مبارک

التماس دعا
پاسخ:
سلام
ممنون
۲۳ تیر ۹۸ ، ۱۶:۱۶ معلمی از جنس اینده
سلام والادت امام رضا بر شما مبارک
پاسخ:
سلام
همچنین
سلام :)
قشنگ بود ...
خدا کنه مولا یه راهنمای خوب هم سر راه ما قرار بده ان شاءالله
+ عیدتم مبارک
پاسخ:
سلام
مبارک باشه
ان شاءالله که راهنما پیدا بشه
سلام
خیلی عالی بود..
ان شالله امروز به ما هم این همچین هدیه ای بدهند..
میلاد ضامن اهو بر شما هم مبارک..
التماس دعا
پاسخ:
سلام
ممنون
بر شما هم مبارک
سلام
تبریک می گم‌
پاسخ:
سلام
همچنین
۳۰ تیر ۹۸ ، ۲۰:۱۷ شنگول العلما
اسم استاد اگر قابل گفتن است بگویید تا اگر صوتی از ایشان هست گوش کنیم^_^
پاسخ:
سلام
اجازه اش رو ندارم
و ایشون از اساتید گمنام هستند.
۰۲ مرداد ۹۸ ، ۱۹:۵۲ جناب منزوی
ان شاءالله حضرت پشت و پناه شما باشه
مطلب دلنشین بود.
پاسخ:
ممنون 
همچنین شما
۰۵ آبان ۹۹ ، ۱۳:۰۴ سلمان فارسی
استاد گمنام
شهید گمنام
...

چقدر گمنامی زیباست.

پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">