آوای کُر

پیام های کوتاه
  • ۱۶ شهریور ۹۷ , ۱۲:۰۰
    جمعه
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

آموختت شدم

سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۹، ۰۲:۳۲ ب.ظ

چه شیرینه :)

چه لهجه شیرینی :)


دریافت
مدت زمان: 24 ثانیه 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۲۱
پسر کُر

آوای کر

نظرات  (۸)

با نمکِ
خدا حفظش کنه
پاسخ:
آره با مزه است...
من گفتم با نمک نه بامزه :|
پاسخ:
خب چیزی که نمک نداره، مزه هم نداره
شما لازم رو گفتید، منم ملزوم...
البته شاید اینجور هم بشه گفت:
چیزی که نمک داره، امکان داره، مزه نداشته باشه
یعنی این مسئله بنحو موجبه جزئیه صادق نیست، ولی به نحو سالبه جزئیه صادقه :/
هدفم این بود شما توضیح بدین 😂
پاسخ:
شیرازی :/
ماشالا چه شیرین زبونه.
پاسخ:
خیلی با نمکه:)
واییییی الهیییییی😂😂😂😍😍😍
چه خوشمزس😍 چه دلبری 😁😍
خیلی شیرین بود:)
حرف زدنولهجه واداهاش عااالی بود😍
ویییی دلم خواستش:))))
پاسخ:
😂😂😂
تباهی...:/
۲۱ بهمن ۹۹ ، ۲۰:۴۵ محسن رحمانی
سلامچقدر بامزه وشیرینه.
پاسخ:
سلا
گوگولیه :)
چرا تباهم؟:/
من مییییییمیرم برا بچه ها:))
اینم ادا اطوارش ولهجش خیلی شیرین بودکلی ذوقشو کردم:)
پاسخ:
واقعا خیلی با مزه بود :)
سلام
خداوند برا پدر ومادرشون حفظشون کنه
پاسخ:
خدا حفظش کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">